Motorblok helemaal schoonmaken, nakijken en waar nodig onderdelen vervangen.
![]() |
Zo ziet de voorkant er uit |
![]() |
en zo de achterkant |
![]() |
Kop eraf, ziet er niet verkeerd uit |
![]() |
Er zat toch wat aanslag op de klepstelen, effe checken dus. |
![]() |
Kleppen lekte behoorlijk. |
![]() |
Zo hoort het straks weer te zitten. Timing was in ieder geval goed. |
![]() |
En natuurlijk alles schoonmaken en spuiten. |
![]() |
Kop laten vlakken en loodvrij laten maken. Kleppen netjes ingeslepen en ziet er gelijk een stuk netter uit. |
![]() |
De deksel voor de poetsbeurt |
![]() |
En na de poetsbeurt. In de blanke lak. |
![]() |
Blok afplakken, want we willen geen verf in het blok. |
![]() |
Mooi rood. |
![]() |
Versnellingsbak nagekeken, schoongemaakt en de buitenkant in de blanke lak. |
![]() |
Blok erop. |
![]() |
Als we dan toch bezig zijn, dan ook maar een mooie dubbele ketting. |
![]() |
En een mooie zwarte deksel. (wel nokje aan binnenkant weghalen, anders loopt de dubbele ketting er tegenaan) |
![]() |
Zelfs de peilstok is bijpassend zwart |
















