| Auto helemaal strippen, repareren en weer strak maken en spuiten. | Terug naar "Mini Mayfair 1987" |
Als je eenmaal de boel los hebt liggen, komen er vanzelf nog andere plekjes tevoorschijn. Die maar gelijk fixen dan.
![]() |
Hier kwam de verf omhoog. |
![]() |
Troep eruit slijpen en stukje erin lassen. |
![]() |
Wiebe, ik zie nog een gaatje. Kan jij dat lassen? Ja hoor, maar dan moet de hemel bekleding er af. Leuk, maar dan moeten dus ook alle ramen eruit. |
![]() |
Plekjes opschuren, bijwerken en in de anti-roest. |
![]() |
Hier ook. |
![]() |
Zelfde als andere kant. Schuren en plamuren dus. |
![]() |
Het gaatje zit ook weer dicht. |
![]() |
Dan ook maar gelijk de rand van de voorruit aanpakken. |
![]() |
Weer mooi strak en stevig. |
![]() |
Bumper is veel beter zo. |
Het wordt al weer iets.
Geen airco maar arko. Schuifdak is dus wel een toevoeging.
Met dank aan Pieter.
![]() |
Zo ziet het dak er vooraf uit. Gat van het zoeklicht dichtgemaakt, maar dat zal er waarschijnlijk wel uitgeknipt worden. |
![]() |
Passen en meten met de mal. |
![]() |
Gaatje knippen. Doodeng. |
![]() |
Blijft niet veel dak over zo. 15-20 cm rondom ongeveer. |
![]() |
Monteren en testen. Loopt als een trein. Dak weer in de doos terugplaatsen om beschadiging te voorkomen. Hebben we nog even niet nodig nu. |