Daar gaan we dan...

Overal de rubbers en pakkingen vervangen en de bak maar weel opbouwen.

Wordt gek van de twijfels of ik alles wel gehad heb. Heb nu de Workplace manual uitgedraaid en vink gewoon af wat ik gehad heb. Scheelt wel.

 

   De lege bak, schoon en wel.
   van boven gezien.
   De servo Unit, compleet met nieuwe rubbers, weer in elkaar.
   Servo Unit met de rembanden
   
  Één van de rubberen ringen die helemaal vergaan waren. Hebben ook ruim 10 jaar droog gestaan.
   Alles op een rijtje zoals het er in moet geperst worden.
   
   Lagers zitten er in
   Lagers in de bak met tandwiel waar het diff op aansluit.
   Deze moet moet met 200 Nm vastgezet worden. Is nog een hele klus.
   Koppelingspijpjes voor de olie.
   Het hele "schakel" stuk.
   De koppelingstrein zit er in.
   
   As om de voorwaardse koppeling te "koppelen" aan de koppelingstrein.
  Voorwaardse koppeling en de koppelingstrein voor de onderlinge versnellingen en achteruit
   Governor housing. (kant met km tellerkabel)
   Kant van het diff met schoongemaakte olie pick-up unit.

 

De koppelingen zitten er in. Draaien allemaal. Nu op naar het Diff.

Real time web analytics, Heat map tracking